Indeed Allah will not change the condition of a people until they change what is in themselves - Ar-Ra'd: 11

Monday, August 15, 2011

Saya Ada Rabbit!


Assalamualaikum semua..!
Harap harap semua sihat sihat belaka ye.. Hihi..

Okey buat pengetahuan korang semua.. saya ada pelihara arnab a.k.a rabbit.. minat untuk memelihara rabbit ni mula mekar dalam diri selepas saya jatuh cinta apabila melihat arnab kawan saya, Rina yang bernama BOBOY. so cute!

Sempena cuti semester ini,, saya telah membuat keputusan untuk membeli dan memelihara arnab. Arnab mix jenis Angora. Warna kelabu dan Coklat buruk. Yang
kelabu nama BOBOI dan yang coklat buruk bagi nama BOBBI. Umur diorang time beli tu
lebih kurang 3 bulan. :)

Selang beberapa bulan kemudian,, saya adopted rabbit kepunyaan kawan kepada kawan saya. I was so HAPPY! i named them Putih and Cream.

1 month after that,, Cream give a birth to 2 lil cute bunnies!! Unfortunately they died.mati.T_T. semut gigit. EEE .
mati....

DAN tak lama kemudian,, BOBOI dan BOBBI pulak mati.. SO SAD... tak tau apa punca kematian mereka..
T_T

dan jeng je jengggggg... hari ni Cream beranak lagi! Sukanya! tp sekor jer.. harap harap baby tu akan hidup lama. Nti leh amik family pic with Papa Putih, Mama Cream dan Baby Bunny..

A Few Hours Years Old My Baby Bun
MyEm0.Com
truly.deeply.madly.lovely
Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

Na'im said...

nant aku tambah koleksi ko yer..

.ain.™ said...

@ Na'im - ko nak bg ak rabbit ke ? ;P

© ヅ TohPuan AA, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena