Indeed Allah will not change the condition of a people until they change what is in themselves - Ar-Ra'd: 11

Thursday, May 6, 2010

Extremely Bored.


Salam,,
T.T
cuti kali ni.Sungguh panjang.lebih kurang 3 bulan kot.
totally boring plus do no what to do.mak tak kasi kerja. Suruh duk umah blaja2 masak, kemas umah, jahit baju. tp ak malas. caner3? hmmp.

Ade org suggest suh keje kat kopitiam. Dari umah aku nak g sana dekat je, jalan kaki pon tak letih kot. tp nenek aku x kasi,,dia cakap "g sano wak taye muko jah,,ak x harap, lamo kea keno kenak kat ore gak,,aishh,,xleh cayo mano nih.baik duk dumoh nyipe².masok.sapu². ni gak dok,, pagi tidoo jah" opss~kantoi disitu.mak ak pon setuju dengan pemikiran nenek-ku tersayang.
so they're not allowed me to work there. :|
diorang sayang saya!weee~ ♥ 'em tOO.

Masa first² cuti hari tu, ak ada tanya kekosongan kerja kat Balai Islam. Unfortunely, dah penuh. Student U lain blambak dah yg chop dlu. hmmp.

Jage Baby?? sOb3.nak SANGAT! tapi Anak Owner 2 pun cuti panjang macam aku gak. Anak dia pun jaga baby² 2 skali. So macam dah ramai laa yang jaga baby 2, plus dengan adanya pekerja2 yang lain. kan2?

So, aku decide laa nak blaja jahit baju. At least bleh laa jahit baju sendiri. Pandai Jahit baju kurung pun dah ok. rite? Mak ak selalu cakap, apelaa budak nie,,anak tukang jahit tapi tak reti nak jahit baju.ish3. what to do. your talent not suit with me. keke. gura jah umi!

so, holiday's mission nie let say is like to be MASTER in every houseworks a.k.a totally-fully-being like housewife do.ekekeke.

till then.
laf yal.♥

p/s:pssst~wish me have a safe journey on my way to cambodia nx week. first time having flight. aku jakun.ekekeke. XD
MyEm0.Com
truly.deeply.madly.lovely
Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

© ヅ TohPuan AA, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena