Indeed Allah will not change the condition of a people until they change what is in themselves - Ar-Ra'd: 11

Friday, July 17, 2009

terjun.bangunan.

Terjun bangunan sudah menjadi perkara biasa,,

SHAH ALAM: Kematian Pegawai Khas kepada Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pembangunan Kampung Baru dan Penyelesaian Kilang Haram Selangor, Ean Yong Hian Wah, menimbulkan tanda tanya sama ada dia membunuh diri dengan terjun dipercayai dari tingkat 14 Plaza Masalam, Seksyen 9 di sini atau mempunyai unsur jenayah.

Mangsa, Teoh Beng Hock, 30, ditemui mati di koridor tingkat lima bangunan itu pada jam 1.30 tengah hari semalam, selepas selesai memberi keterangan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di pejabat agensi itu di tingkat 14.

Difahamkan, si mati bersama beberapa pembantu Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) dan Exco Selangor dipanggil ke pejabat SPRM itu bagi membantu siasatan berhubung kes dakwaan penyelewengan peruntukan kepada wakil rakyat Selangor.

Pengarah Siasatan SPRM, Datuk Mohd Shukri Abdul, berkata Teoh saksi dalam kes itu dan dia dipanggil ke pejabat SPRM Selangor pada jam 5 petang kelmarin bagi membantu siasatan dan rakaman percakapannya selesai jam 3.45 pagi semalam sebelum dibenarkan pulang.

(read more)


truly.deeply.madly.lovely
Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

© ヅ TohPuan AA, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena